Ingen tvekan..Film is da shit!

Har gått på manusutbildningen i ett halv år nu. Det är den rolisgatse skolan jag ahr haft och har ofta "jag fattar inte att dethär är min skola" tillfällen. Vi lär oss nya saker varje dag och jag känner hur nyttigt det är för mig.
 
Det börjar bli till en vardag dock, och plugg kommer alltid vara plugg. Ibland sitter jag med mina, väldigt roliga uppgifter och känner samma stressångest som jag hade i högstadiet om en läxa som behövde göras.
 
 
Alla uppgifter vi gör får inte lika mycket kreativ uppmärksamhet som det kan få, och så är det väll helt enkelt. 
Men idag såg jag en film som gjorde mig varm i själen, som inspirerade mig till att vilja göra filmer och jobba med det här! Fy fasiken va bra det kändes. Den kommer bli min nya "go to" film :) 
Hugo, regisserad av Martin Scorsese. Se den! Åh va bra den är!
 
 
Ha de grymt!
Pace out home dog! 
/Julo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0