Ultra my hero!

Nu! Idag! :D

Idag vaknade jag i en ny säng, under ett nytt täcke. I ett nytt påslakan. Använde mitt nya toa-papper och trivdes stort i min nya lägenhet! :D

Hur underbart som hälst att nu har jag värkligen flyttat hemifrån. Har väntat på det så länge!

Men jag kommer sakna vännäs :/ att vakna och veta att mamma och lars är där. Och att lixom "bråka" med ume-borna om hur vännäs ÄGER 8D men jag har ju det i blode så ;)

Hade lite svårt att somna igår ^^ var både för glad och närvös xD

Men nu sitter jag på ultra bussen på väg till jobbet! Inge mer skrappa och svära över nån bil :D yey!! (titel) ;)

Här är mamma och fixar med mig i köket igår. Vi jobbade från åta till nio xD och jag fick så mycket hjälp! Mamma, lars, david, anna-lena och ida! :D tack hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0