Grymmt mysig helg :D

Middag med jonas på fedagen :) norrlandsoperans after work buffe äger by the way ;)
Krogen med elin och nadja! Vi dansade arslet av oss och en trevlig, charmig kille skallade mig på dansgolvet. Visserligen inte med flit men han sprang därifrån och jag gestaltade konstvärket "grogy tjej liggande på äkligt dansgolv med mindre hjärtskakning" :D fan va kul det var!

Och fest i lördags! En stol gick sönder men det var det ända ;) jag var också en snäll granne! Gick ner till killen som bor under och ursäktade oljudet. Det uppskatades :)
det var väldigt rolig iaf under kvällen :)

Johansson... Ja han blir väll så här jag är lite på lyret kanske ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0