Slemiga slinger sniglar som ska smältas!

Hur mycket slem kan en människa inehålla!? I wonder i wonder!

Jag vill att Ron´s trolstav skickar iväg den där konstiga besverigelsen på mig som när han började spy sniglar! För det käns som att mitt huvud är fult av sona!

Jag hostar, håret sitter uppe i en unfgifärlig liknelse av ett skatbo och jag snorar floder av snuskighet! FY för sjukdom!

Ligger i sängen med min dator och glor på the vampire diaries när jag plötsligt kommer ihåg ett råd jag fått av många personer i typ fyra år snart XD

Att kunna "fixa hem" filmer från nättet. Poff! Nu ligger en film rykande färsk och bara väntar på att få sugas in i min slemfyllda järna :D Wehiiiee



"Unleashed" eller "Danny the dog" som jag alltid säger :) sjuuuuuukt (host host, snörvel) bra film!

Och nu menar jag inte att jag gjort något olagligt, nej nej, jag har bara lånat filmen rent hypotetiskt :)

Danke överbetalda hollywood för lånet ^^


Ha det bäst alla (ikce sjuka) film älskare :D
Pease out home dog!
//Julo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0