Holy movieday

Holy movieday :D

Yey, idag är det nyårdagen, det betyder en sak. FILM!


När jag vaknade såg jag först Cheeta girls 2

(disney channel film, men vem bryr sig, den är bra) :D

Sedan vad det dax för en gamal tradition
IVANHOE

Löve this!

Och nu vet jag inte vad som väntar, Amanda har kommit hit och vi ska glo på fongarna på fortet skulle jag tippa :)

Jag saknar gamla fångarna på fortet.
Mins när jag var hemma hos min moster och åt kykling medans vi såg på "sångarna på såtet" som jag sa eftersom jag inte kunde säga det rätt XD Åhhh minnen :)

Hoppas att alla har haft ett bra nyår. Nu ser vi framåt :D

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag var nära att köpa en present till dig idag. Alltså inte en födelsedagspresent utan bara för att. Jag hittade Ivanhoe som bok på Returcentrum. Men den var på engelska och verkade JOBBIG så jag sket i det. :D

2011-01-03 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0