Potatis gris

OMG skery stuf på gång!

Igår tänkte jag att jag skulle cykla vid typ tio på kvällen. När jag går utt far en polisbil förbi och vänder i slutet av min gata. Där bara stannar dom, en av poliserna i bilen pratar i telefon och den andra bara sitter där och ser allmänt matcho utt. Jag cyklar förbi och får sedna panik över att jag ahde glömt att sätta på cykellysset. Jag är borta i typ 5-7 minuter och när jag cyklar tillbaka så har polisbilen kört fram typ 300 meter har även där vänt bilen. Nu blir jag extremt nyfiken och cyklar förbi bilen igen bara för att se poliserna (bilen stod längre bort än mitt hus) så jag cyklade en vända runt kvarteret "bara för att det var kul"
När jag sedan kommer tillbaka för att på riktigt fara hem ser jag att ploisbilen har parkerat vid mina grannars häck. Poliserna går utt ur bilen och iväg till ett hus som liger lite längre bort på gatan.
Typ nu dör jag av nyfikenhet, så jag sätter mig på bron till huset mitt och lyssnar på hur poliserna plockar in typ två personer i bilen och kör iväg!! XD oooh det händer mycket spännande i lilla vännäs ibland!



Haha såhär sog dom utt! Båda två!

Har ni haft en lika spännade helg som jag? :)
Hoppas att det inte var någon som läser som vart plockad ;D

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

OFTA! Haha, när jag såg bilden trodde jag att du hade flirtat med en polis. :P

2010-09-07 @ 09:57:10
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0