Med i SD? Nej det stavas R A S I S T

Man vill ju bara strypa något!
Fy tusan! Som svar på tal till centerpartiseten som var på skolan och frågade "säger ni ja till piskan?" vill jag vråla JAAA! om jag får använda den på SD!!!!!!
Nej nu är jag hämsk men för f*n, hur kan dom komma in i riksdagen? HUR frågar jag? Det är sååå cp som det kan bli!
Fäljande fick bli mitt "jag gör" på FB nyss, jag känner mig nöjd med dessa rader ;)
"God kväll världen! God kväll sverige! Visst käns det bra att veta att riksdagen nu vaktas av riktiga "folkets men" va!? Känns det inte bra att rasister styr oss ^^ Jag vill bara säga att jag tycker att Sverige borde skämas över att släppa in rasister i sin riksdag! Fy för Jimmy "Åkersvensson" naa na na na naaaa! Nedra sport huliganer! Dom tog det inte på allvar"


Hittade en väldigt talande bild på nättet, och jag tyckte att korset inte syntes så bra så jag har bara fylt i linjerna lite.

Nej ush det här får inte hända igen. Får dom sitta kvar nästa period flyttar jag härifrån!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha, jag tror det var på Amandas facebook jag läste det här. Att någon hade sagt på SD:s valvaka.



Nä, vi är inte rasister. Vi är främlingsfientliga.



Haha!

2010-09-21 @ 14:22:17
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0