Det ilar i mina blodådror

Nu har vi rast weeee! Svenska lärarn är borta, det betyder! Fri tid (till arbete) :D

Igår hade fvi "friluftsdag" vilken vi spenderade inomhus xD det sög lite på sitt sätt för igår var det ju jätte fint väder och vi sprang runt inomhus och hade rolspel. Det var i och för sig kul men det spårade så nedra mycket till slut så det roliga försvan en del.
iaf, efter dena extremt utveklande aktivitet satt vi på skoaln och väntade på att tiden skulle gå. Till slut gick vi ner på stan och där kännde Sanna för att "ja! blodbussen är här! jag går och lämnar lite blod!"
Fy f*n! Jag klarar inte av det! :S jag fick extremt ont i ena armvecket av att bara veta om att Sanna var där inne. Och nu får jag ont för att jag skriver om det. Det är sjukt! Det krypper lixom i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen, fingrarna och tårna lever själva och bara kråmar sig. ush ush ush!
Men jag ville inte bara stå utanför och titta på bussen så jag och emanuel gick in i den och bah "nu är vi moraliskt stöd! w e e"
Jag fick typ panik, det luktade blod och sjukhus och döden och......... Men seriöst, det gjorde det ju inte.
Dom har ju blodet i påsar i skåp så kan inte lukta blod. Det var ju min fantasi som fick mig att känna dom lukterna. Werd, men a det var extremt läskigt. Det känns som att jag borde jobba med den här skräcken.


Ångest! det ilar i mina ådror! Jag bryr mig inte om hur stor blodbrist det är i Sverige! Jag klarar det inte!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Tack för att du påminde mig! (och gav mig dåligt samvete)Har tänkt aslänge att jag borde gå och anmäla mig för blodgivning. Vet du hur mkt blod det krävs typ i en bilolycka? HUR mkt som helst!



Det skulle väl vara ett utmärkt sätt att överkomma din skräck, att bli blodgivare med mig!

2010-09-22 @ 10:03:50
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0