Bra eller dåligt inflytande?

Halli hallå. 

Spenderade tisdagen (eller ja eftermiddagen) i Sörmjöle hos Viktor. Mycket trevligt måste jag säga. Pizza till middag och mys i soffan framför EM-kvalet Whoohoo! Zlatan! :D
Men gu detta e ju galet! Jag har sätt en hel fotbollsmatch :D utan att somna eller göra något annat!
A förutsatt att inte fatta vad som händer, sitta och fråga ut Viktor om varför ”den skäggiga snubben fick ett rött kort” a det var kanske inte just så jag sa, men det var så jag kännde. Men hur sk ajag veta att man inte får kasta sig fram och skuta bårt bollen för en annan spelare. Jag har ju lixom fått för mig att det avr poängen med fotboll ;) min kännsla när man fick se han flyga fram dör va "AJ!" Skit va han bräsade där XD
Och det fattar jag inte häller! Hur ska man veta vart man ska kolla när dom spelar up något igen i slowmothion!? Det är typ sju personer i bild och så hör man publiken skrika. Och jag sitter som ett fån coh bah "vart, vart? vad gör dom?" Jag kännde mig blind!
XD haha jag har då super kollen på fotboll. Men skämt åsido, det var faktiskt kul att se. Det var ju spännande förutom att Sverige krossade San Marion totalt! MOHAHAHAHAAA
Werd, jag har aldrig klarat att se en hel fotbollsmatch, har Viktor bra eller dåligt inflytande över mig, rent fotbollsmäsigt? Jag skulle säga bra! :)



Wee! Bra gjort grabbar! :D
"Du gammla, du fria, du fjällhöga nooooord!" Haha jag känner mig lite extra nationalistisk idag.
Sverige äger! Whohoo!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Om vi kommer med i EM så kan vi anordna en kväll då vi ser på en sverige match!!!!!!!!!!!! Med öl och jordnötter!

2010-09-10 @ 11:42:49
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/
Postat av: Amanda

i jämförelse med dig känner jag mig som en fotbolls expert ihih ;)

2010-09-18 @ 19:00:16
URL: http://massann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0