Ett brunt paket

WEEEEEEEEEEEEE!
LIVET ÄGER!!!

Jag har fått min Iphone4! Äntligen säger jag bara! YEY!
Jag har lekt och fixat med den non stop sedan jag kom hem idag typ kl fem ^^ hihi så kan det gå.
Men jag är så nedra glad för den är över min förväntan! Weee jag kan filma ta bra bilder, typ skarpa bilder! och zooma in XD och det som jag älskar är att nu fins å, ä och ö när man skriver sms!!! JAAAAAAA
Plågan är över! XD hahahahaha dagens I-lands problem.



Jag börjar bli orolig att jag är en matrealist :s

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Statement 1: Äger man en iphone är man en materialist. Haha!Nä, skämtar bara. Materialist är du inte.



1 person som är ensidigt inriktad på materiell välgång



Från NE.

2010-10-08 @ 12:47:59
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0