Tre två FÖRSTA ADVENT!

Jag går runt i min lugna ro och baras går från dag till dag.
Löven faller fint och jag ser upp mot solen, a sommaren försviner långsamt. Men så är det ju.
Så föll snön tidigt! Mitt i november! Fast det är klart den försvan ju också väldigt fort igen. Sedan kom den igen lungt och stilla föll den mot marken och så blev det halt på vägarna. Så avslutades en del i skolan och det blir kvavt i halsen av allt annat som snart ska vara klart.
Och så for jag in till dansen igår, gick runt på stan lite och såg en massa folk som köpte JULKLAPPAR!
Och PANG! Så kom julen som ett slag i magen XD

ASSÅ ÄR NI MED MIG!? DET ÄR SNART JUL
Eller har alla redan fattat det? Jag är sakert bara långsam.

Klart jag har fattat att det snart är jul och så men inte SÅ snart XD



Och vi gjorde pepparkaks hus i fredags! :D Så nedra jul!
Me like me like me like me like me like me like me like me like me like me like me like

Peace out home dogs!
/Julo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0