"Ting"

Fyra gummiringar
Två timmar i en skumgummi stol (Fast okej, den var skön) 
Sex salivupsugnings skumm bollar
Två Uttöjda läppar
Fyra sugrör
En munvidgnings sak
Och typ femtio metal delar senare har jag nu tandstälning på övre tandraden och fyra metallringar runt fyra små (STORA) tänder :)
Jag säger bara en sak.

Y

E

Y

Allt gör ont. Att svälja, att prata. Att andas! Och att tugga (of corse!) Aja så ärre.
Jag känner mig inte fagrast i världen men häre gud det hade kunnat vara sååå mycket värre. Plu att efter det här så kommer jag le som en gud 8D
Så alla har två år på sig att införskafa solglas ögon för att överleva mitt glänsande helflin som jag alltid kommer ha efter det här ^^



Ska (kanske) lägga upp bilder senare. Får se hur självskänslan tar det ;)

Vi ses!

Peace out home dog
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Jag tycker att du blev fin! Det passade in i din stil och allt. Det kanske inte låter som en komplimang men det är det. Det suger att det gör ont. Men du behöver inte oroa dig för ditt leende. Det ÄR fagert.



Om inte annat drar det uppmärksamheten till din mun. Så vem vet, du kanske får hångla jävel!

2010-11-24 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0