Sprittande rökringar

Tja alla! <3

random rubrik!...jag vet XD

Ja då sat man och försökte göra skolabete. Går sådär måste jag säga :/ men men
Jag har bästemt att om jag blir klar med de två saker som jag måste få gjorda så ska jag ge mig själv belöningen att göra en rolig läxa senare ikväll :) se en film! :D Y E Y

åh jag vill baka! :D hummm ska jag göra det ist (om jag blir klar med läxan?)
igen anning :) jag får se!

Haha älska att det här inlägget är exremt flumigt och random. Så jag googlade baka, fula bilder. Sedan googlade jag baka smurf, en bild på ett pepparkakshus (What!?) så jag googlade smurf!

då kom dena bild upp! 
spooookii ;D   

Jag gillar´n!

Hoppas att alla har det bra! :)

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: amandooo

underbart

2010-11-15 @ 20:20:25
URL: http://massann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0