Skin på näsan

HAHAHHAHA så nedra kuL!

Nyss ringde nån snubbe från Stockholm till mig och ville sälja nått till mig XD Det var något om att spära alla mina kort och allt sådant om jag skulle tappa plånboken eller liknande.

Han bah "ja men vad gör du om du tappar plånboken?"

Jag "Ringer mammas sambo"

Han "hahaha jaha"

Han bablar vidare om att jag skulle betala 11 kronor i månaden för att ifall jag förlorar min plånka eller telefon då ringa dom och få allt spärrat.
Killen anstränger sig som satan och jag bah "ja men allt låter ju jätte bra!" :D

Han "JA men då kan jag ju skriva up dig här!?"

Jag "hahaha nej men du jag låter lars skäta det där"

Då börjar han sälja sönt och snacka om att det vore så vuxet om jag fixade alllt det själv och en massa mer XD
Och jag säger bah "Nej emn jag ska inte ha något grejs, MEN du är en jätte bra säljare! Hälsa dig shef det!"

Han "Ja men det kan du själv göra!"

Så jer han telefonen till sin boss och jag bah " haha hej aj anton är grymmt bra på att sälja!"
Killen blir glad och bah "ja men va bra då har du den nya spärrtjänstan nu altså!?" 

och när jag sa att jag inte skulle ha den så börja han dryga och sälja men jag var hårdhudad och bah "NEJ!" Hej då! XD 

Älska att lura säljare och slösa på deras tid! XD MOHAHAHAHAH JAG ÄR OND! 

Peace out home dog!
/Julo  

Kommentarer
Postat av: amadoooroonooosssss

Julia, DU E MIN IDOL!!!!!!!!!!!!!

2010-11-24 @ 21:08:00
URL: http://massann.blogg.se/
Postat av: Iza

HAHA! Jag tycker bara att det är drygt när dom ringer. Fast samtidigt är det jättesynd om dom. Jag menar, vissa tjänar bara en viss procent på det dom säljer... och 10 procent av 0 är 0 kr.

2010-11-25 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0