Feeeeeeest

Tja! Hur många dagar kan man festa utan att stupa?
haha fyra hittils iaf ;)
I tisdags corona med amanda och johansson, där joinade även matiias och carl. Lyssitte skulle också följa med men ojdå hon var visst två år för liten...oops.
I onsdags hemmafest hos alva, grymmt kul! Hippie för hela slanten. Där prövades det både det ena och det andra ;) haha det lät fel XD nej jag överdriver.
I torsdags hemmafest hos alva IGEN! grymmt kul det med :D vi körde isbitsleken och en massa annat :)
Idag (fredag) blirre five med amanda, elin b och gabban :D camilla och co joinar där!
Jag kan till lägga att jag har varit nykter alla dagar förutom torsdagen :) jag är det även nu med ;)
Man e ju den ansvarsfulla skaffören ;)
haha älska att låna bilder från google XD
ha en bäst fredag nu!
Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0