Riths raths!

" Halli hallo tösser, har ni sett folk val?
Jag har släkt i indien! "

Citat av Johan Glans när han imiterar sin kolega David Batra XD me like!

Nej nu är det inte nådigt hur dålig jag har varigt på att updatera den blogg!
Fy tussan! Men nu ska det bli ändring! Jajamensan!

Jag tenkte vissa lite bilder på när jag målade naglarna här om dagen :)

Ljus blåt som grund, med ill skärt på... 


blir... en underlig mörk/vin rosa färg!

i cand of like it! :D

Senare ikväll ska jag lägga upp bilder på vad jag inföskafade mig på min shopping tur i lördags. Och bilder (recept) på den awsome´igaste tårtan jag någonsin gjort! Min mammas morsdags tårta :) 
Tills dess..

Peace out home dog!
/Julo   

Kommentarer
Postat av: Iza

Så himla coolt ändå, att blanda 2 färger! Och fina bilder!

2010-05-31 @ 17:20:36
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0