Halkbana!

YEAH!!! its nice!
WOHOOOOOOOOOOOO

Jag grejade halkbanan! Det var grymt kul! Vi fick panikbromsa och köra på olja blandat med vatten.
Det var inte ok! Det var världens skarpaste kurva och vi skulle köra i typ 70 km/h :S snacka om att jag sladda ut i shota hejti! A men det var ju typ det som var poengen så ^^
Tanken e ju att vi ska tappa kontrolen så att vi får känna hur det känns att sladda och bråmsa som en idiot. Det var föresten hjäte jobbigt! Vi skulle köra i 65 eller 70 och sedan skulle vi bromsa vid några koner, från dom hade vi ungifär 20 meter (om jag inte mins fel) tills det avr ett hinder på vägen. det skulle vi veja för!
Altså:
¤Bromsa så att du inte sitter på sätet längre
¤På en byblöt vägg
¤Medans du vejer för "en barnvagn" 
= SVÅRT! 

Jag körde över dom en gång xD
Hahahahah
Men vet alla vad!? Vi satt ensama i bilen! :S
Läraren hade kontakt med oss alla vija "walke talke". (haha vilken inebar att om någon av oss gjorde fel och fick en förmaning hörde alla det ;D haha)
Det var shit coolt att vara själv i bilen! :D jag längtar tills jag kan göra det utan "walke talke" ;)

Och sist men nästa roligast!
Vi hade en teorilektion om olykor. På den fick vi sätta oss i en bill som var uppställd på en sårts stälning.
När vi hade spent fast oss (fyra som i en vanlig bil) så snurrade läraren på den! Asså hela bilen for på enda först! så att jag typ låg mot börren mer mot "marken" som vi skulle tenka oss. Och så hängde tjejen som sat bredvid mig ner över mig xD Då skulle vi gå igenom hur man tar sig ut ur en vält bil.
Sedan vändes bilen helt upp och ner! Jag hänge på riktigt i säkerhetsbältet som var spänt runt höften!
bara i den lilla biten! Det var sjukt kul! Men man kännde sig ganska maktlös när man typ åkte ihop till en köttbulle för att bennen inte stopades av något xD hahahahaha det vore världens bästa karusel!!!


Så här såg det ut, minus den blå himmlen. Det regnade som grädde på moset ;)

Hur går det med allas körkort!?
Har någon gjort halkbanan?
Berätta!!! Jag är nyfiken!

Jag har haft en awsome dag! Hoppas att alla också har en bra dag!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0