awsomepersonalfestochsläcktträffplustrevlignattpromenadmedelin!

Ja, sedan mitt sista inlägg har det som står över hänt ^^

I onsdags var jag på en grymmt rolig personalfest!
Vi var i en stuga uppe vid intersport och obs. Där grillades det och tändes en brasa. Trevligt trevligt att alla sat vid elden, fats det var en fet lucka där vinden vände med all rök ;)
Sedan var det dans, snack, och kubb som gjälde. JAg sög när vi spelade kubb så jag snodde en kompis kamera och tog massa "nice" bilder. Vissa blev typ mer lika ett regnmoln mer än en bild ;) 
Men vissa blev ganske bra :D Får se om jag kan tigga till mig dom. 

Tosdagen blev det inte mycket med, jag gick och la mig typ kl sex ^^ och vaknade vid kvart över två xD
Hahaha så den dagen gick till att fundera över vad som hade hänt med hela dagen.

Fredag, göra stan med mostrar och kusiner, trevligt! köppte lite olika saker och fick en fin tröja av moster Lotta. Tack :D

LÖRDAG! Släckttäff! Vi var typ 27 pers, va var inte alla men vad gör man ^^
Ungifär 20 pers sakndes så vi var ju ganska få denna gång ;D Fast nej, jag vet inte hur många som saknades, för när vi försökte komma fram till hur många vi var så blev vi typ 70 pers :s man känner sig ganska liten xD 
A men vi e många om vi sammanfattar det så!

Och lördag natt! promenad med Elin! det var jäte trevligt och oerhört efterlängtat! det avr så länge sedan vi bara hängde och snackade så det känndes bra att göra det lite :* Puss på dig Elin pelin!

Har haft ett riktigt nice minilov! Har alla andra haft det?
min släckt som inte kunde komma, var det värt det!? ;D ne skoja bara.


HAHAHAHHA har man blist på bilder så slänger man in den här XD
Ha de bra alla underbara!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0