YouTube tips?

Hallo hallo folk där ute!

Ikväll börjar det! 8D Desperate housewives är tillbaka!
Jag kommer dock inte kunna se det för att på något vis har jag typ HUUUUUUUUR mycket som hälst att göra :(
Hade även tenkt se Dating in the dark men he bli inget me de inte.

Aja jag kan ju se dem på nätet på torsdag. Är det någon som har något tips till mig vad jag ska sysselsäta mig med då?
Hag skrev för några veckor sedan att jag ska operera bort vissdomstenderna på torsdag. Jag kommer kanske lägga up bilder på hur jag kommer se ut efter det. Kommer typ vara uppsväld som en blåsfisk.
Jag kommer inte kunna vara på skolan på torsdag eller fredagen. Så vad ska jag hitta på? Jag kommer säkert sova hela torsdagen. Men vad ska jag göra på fredagen? Någon som vet något kul jag kan kolla in på YouTube eller någon bra film?


Som den här filmen! JAG VILL SE JAG VILL SE JAG VILL SE JAG VILL SE!!!!!!! 8D

Men men nu ärre läxa som gäller!
He de bra!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Jag vet inte om jag har några bra youtube förslag... använder bara spotify nyförtiden. Men denna film ska typ gå i Vännäs! Måste kolla upp... TROR inte det är imorrn...

2010-03-02 @ 20:56:56
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/
Postat av: Elin

Men Julia.... man ska titta på House ;)

2010-03-02 @ 23:04:04
URL: http://missheepfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0