AJ!

Hej hej allesammans!

Idag var jag på sjukhuset och operarat dårt två vissdomstender. Det gick ganska så bra, 6 bedövnings sprutor känns ju alltid lika nice......INTE! Aja det måste ju göras.
Här kommer lite fina bilder från mitt sjukhus besök.
Känsliga tittare varnas ;)


Först droggas man ner för att vara lugn.


Men jag var aningen "lustigare" när jag kom ut från operationen.


och nu har man svält upp i facet

Nice nice måste jag säga xD
Jaja, nu siter man i soffan och undrar när man kommer se ut som en människa igen.
Och kunna äta som en männsika skulle inte häller sitta så fel. Jag kan inte tugga matt så de e soppdieten som gäller! Jag ska gärna äta kött och fisk för att såret ska läcka fortare. Kött och fisk soppa som man inte behöver tugga? Humm låter som ett konststycke i sig! Ärh! Fram me stav mixern säg ja bah! Jag kan inte inte äta socker häler. Det saktar ner läkningen.

Nu ska jag göra en smoothie, det fins något gott som jag kan äta! YEI :D
Ha det bra allesammans!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Skönt att ha det bortgjort iaf! Jag blev iaf lättad av att se bilderna. Jag trodde du skulle vara blå. Och gul. Lila. Kanske orange, rosa, limegrön...

2010-03-04 @ 22:01:56
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0