Movie star!

Hurra för min kusin Ida G som ska vara med i en film som min klass ska göra :D

Jag rinde och fråga henne igår om hon ville vara med. Och hon blev supper glad!
Det e så himmla kul! Om jag minns rätt så ska Johan regissera och jag ska filma, så då får vi ju umgås hela dagen! Trevligt trevligt det måste jag säga! Plus att det är nog bra om jag är i närheten. Vore ju lite små taskigt att bara, "Ja. Här var ju Ida då. Ja.....Ha kul! hej då!"  :P
Men det kommer bli himmla kul att få se henne agera och få filma den lilla godingen ^^


Nu e de inte långt kvar till Hollywood Ida! ;D

Ha de bra alla vi ses!
P.S Ida! Du kommer få ha världens snyggaste jacka! ;D

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0