Inte okej.....

Inte okej Julia....inte okej.

Det var seriöst två veckor sedan jag skrev här!!! Not okey.
Det fula är att jag inte har någon speciel ursekt, har bara inte haft något att säga :/

A vad har hänt mitt liv då?
Jag har fått ett inloggnings kort på jobbet :D YEY!
Filmen som min klass har som projekt filmades föra veckan, det avr riktigt kul! Vi filmade hela tisdagen och torsdagen. Alla var jätte duktiga! Ida fick mycket beröm och jag var så nedra stålt!!!!!! ;D
Igår fick vi veta vad vi ska dansa på upvisningen senare i vår, det blir "the boys are back"

Den e ganske nice ;)

Vi ska va coola! Elin och jag ägde alla när vi övade....ehe not xD
Men vi kunde det ganska bra endå :) Vissa hade väldigt svårt med typ hela dansen så.
Fast ingen kan ju hela dansen efter typ tre igenomgångar.

Ja det var en liten uppdatering om mitt liv :)
Ha en bra måndag alla! :D

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0