Dancing

Hej på er!

Idag har jag och Elin varit inne i stan på dans. Jag for in endå! pga svullnaden så hade jag tenkt bort dansen under helgen, fast det har gått ner mer och mer! :D YEI!
A men dansen var iaf riktigt kul! Läraren lärde oss en dans som vi sedan i grupper skulle fortsätta på. Och så skulle vi andvända rosa fjäderboas. Det vart faktiskt ganske så nice! :)
Nu så siter jag och väntar på att elin ska komma hitt. Vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer ju alltid på något roligt ^^


Vi vill nog båda se den här, men jag har den inte :/

A vi ser vad blir.
Ha en bra avslutning på helgen allihopa

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Elin

JA VI MÅSTE SE DEN DÄR FILMEN JULO!!!! ÅÅÅÅÅÅÅH.... ÄLSKAR DEN.. HAHAHA. HAR SETT DEN FEM HIMLA GÅNGER, MEN JAG MÅSTE SE DEN IGEN. JAG HAR DEN. VI SER DEN SNART OK? PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS.



nej jag är inte hyper fortfarande xD

2010-03-12 @ 15:37:21
URL: http://missheepfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0