Why not meeeeeeeeeeeeeeee

Whyyyyyyyyyy?
Mhiaiiiiiiiiiii?
Why dont you love Juloooooooooooo?

Haha en lite sång snutt som Elin och hennes syrra Anna kom på för något år sedan när jag hade min "Mihai period" (ska förklara det/den tiden någon annan gång). 
Men jag känner så just nu! Why!? 
värkligen ALLA har fåt sommarlov typ idag! Förutom jag och alla andra på midgård Okej, inte "alla" men väldigt många i Umeå-regionen XD
Och så vet jag inte vad jag ska ha på mig, det lutar mot den här klänningen 
 
A vi ser hur det blir, har ingen anning alls om vilka skor det blir! Men det blir nog nice hur som :)
Eller en total katastrof! Men det e ju nästa år som är viktigt! Studenten ska jag satsa sönder på! Så sönder att jag ska träna tussan resterande år! 8D Önska mig lycka till!
Ha en härlig början på sommarlovet alla!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0