Update!

Hellå elllå!

dax för en liten updatering av vad som har hänt i mit liv!

Sommarlovet har börjat! Jag har blivit lite solbränd och har pluggat körkortsteori som tusan!
Jag och Amanda var på ett sommarläger i kassjö
lit bilder ^^

här är vi allesammans :) förutom typ två ledare ;)


Här e en fin dubbel-haka bild på mig


en fin bild som Amanda tog!


Det var grymmt kul! Vi målade, spelade teater, fotade i naturen, spelade fotboll och "bitch"volleyboll (intärnskämt)
Me liked it!



Jag har varit på en del nattliga promenader med Elin :)
Resultat:


Och jag lyckades med en följning! (fottärm som jag kämpade med i skolan i typ en evighet! XD haha)





Och tidgare idag hängde jag med Amanda och Linnea, vi tog riktigt niceiga bilder ute i skogen bredvid Amandas hus :D jag älskar bilderna som blev!

Jag är en läskig dockflicka...vad har jag gjort?........


Amanda är en skogsälva (tycker jag)


Haha amanda och jag leker bland blommorna!

(jag ser bara liiiiite störd ut) XD


Update klar!! :D
Ska ladda up lite fina bilder från midsommar också, med det kommer senare!
Ha de bra alla!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: amanda

hiihih det har varit en rolig sommar tillsammans med dig! vi har typ hängt jätte mycket hihhi like it! nu ska jag söve pözz på de så hörs vi imorgon raaring!

2010-06-29 @ 00:12:32
URL: http://massann.blogg.se/
Postat av: Elin

yeah 8D

och idag blire mer ;))

2010-06-29 @ 16:16:52
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0