Bite me!

Hello ewrione!

Igår kom Elin pelin över till mig, det var typ en evighet sedan vi bara hände så det var världigt efterlängtat och mycket trevligt. Det vart mycket snack och en av mina nyiköpta filmer

"En vampyrs bekännelse"

Den var rktigt bra! JAg har set den tidigare hos Izabelel, och älskade den så mycket att jag ville köpa den 8D
Mi like mi like!
Den handlar om hur en vampyr berättar sin "livs(döds) hisrtoria" (hahaha "livs historia" vampyrer är ju döda haha) ibland får jag bara till det xD

Den var riktigt bra iaf!  SE SE SE SE. den rekomenderas starkt!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Som sagt, den enda film där Tom Cruise är snygg. :P

2010-06-08 @ 22:16:35
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0