Ironin flödar

Hahahaha jag har sett en reklam flera gånger nu. Och jag dör av ironin i den!

En kille smyger runt i ett hus. Och så tänds ljuset och en tjej kommer in i rummer.
"Älskling har du ont" (eller något sådant) "ta den här produktens namn, så går smärtan över"
Och nu det roliga! Killen som leter efter värktableter är den läskiga snubben från milenium serien. Ni vet han med vitt hår! Det hämska halvbrodern! Som slås jätte mycket!



SOM INTE KAN KÄNNA SMÄRTA!! XD Fatta hur kul det är! XD
Has typ mäst kännda roll kan inte känna smärta och han läter efter värkabläter.....
 mitt i natten också! XD XD XD XD Jag dör varje gång jag ser det!

Hoppas att någon annan blev lika glad som jag av detta xD
Ha det bra alla!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0