Tatuering?

Thjolahoppsan alla ni där ute.

Här om dagen ritade min kompis Amanda en katt på min arm, Emil i skolan såg den och så försökte jag lura honom till att jag hade tatuerat katten på rikt. He he det gick ju som det gick. Han gick nästan på det just för att jag var så envis ^^
Men iaf, det fick mig att fundera på om jag skulle tatuera mig vad skulle det vara!

Några saker som jag funderar på:
"copyright mamma & pappa"
en streckod under foten
ett heroglyf öga på vristen
ett luffarshack
"Ägd av Julo"
"låt stå!"



(hummmm, Ja, det tåls att tänkas på)

Ja lite ideér :)
Nogon där ute som vill/ har tatuerat sig? 
Vad vill/ har ni för motiv och var sitter den?
Jag vill ha info så att jag kan fundera lite mer! :)

Nu ska jag sova, så blire lopis med klassen imorn. its nice!
Sov gott alla glada!

Peca out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

För att vara ärlig var det enda förslag jag gillade hieroglyf ögat. Streckkoden skulle väl också gå an, men det känns inte så orginellt. Och de andra sakerna...Jag tror att det är sånt som är kul typ en vecka och sen undrar man hur fan man ska kunna sitta som 60 åring och förklara för familj och vänner vad det var för mening med det. Det är min åsikt.



Men...Du måste nog göra lite research om du ska ha egypiska tecken. Vore ju kul att veta vad det betyder innan tänker jag. :D

2010-01-31 @ 14:27:39
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0