Spanien borde updatera!

Thaba tjena hallå, vi säger så!

Eh eh theeeeena allesammans. Nu sitter jag och Rebecca på skolan och ventar på att tiden ska gå så att vi kan gå till teatern, borde göra läxa. Men den får vänta lite till haha. 
Apropå läxor! På historian i skolan ska vi göra grupp arbete om mellankrigstiden. Min grupp har Spanska indördeskriget. Och jag har kännt så här ett tag "Kan inte spanien upptadera sina historie böker lite?"
Visst det står om saker som har hänt, men det är seriöst typ såäääääär lite. Fins ganska lite, men jag har hittat bra info nu. He bli bra ^^ 

Hoppas alla har en bra onsdags kväll! MIn inehåller teater så den kommer bli garanterat bra :D


(HAHAHAHAHA)

Peace out home dog! 
/Julo  


Kommentarer
Postat av: Amandoos

tog typ en kvart innan jag såg hunden hiiih

2010-01-27 @ 23:20:26
URL: http://massann.blogspot.com
Postat av: Iza

Du kanske får komma och föreläsa på min nästa spanskalektion. Vore intressant! Jag vet seriöst ingenting om spanska inbördeskriget. Visst har du Yvonne? Vet du vilka stilpoäng DET skulle ge.

2010-01-28 @ 09:34:05
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0