Snark

Hej hej.

Okej allesamnas! Alla ni som sover på bussen, räck upp en hand *hand upp"
Fins det något härligare? Allt bara falla handlöst in i en koma när man är på väg till skolan! x)
Nja det kanske det gör....men en måndagsmoron känns det faktiskt väldigt gött att vaggas till "koma-tillstånd" av det "mjuka" skumpandet.
Hur som haver, idag sov jag på vägen hem från skolan. Och jag sitter allid med huvet luttat backåt. Inte smart bay the wey. Alla ser att du sover och munnen är alltid lite öppen x) vackert!.....not.
I alla fall, när jag sov idag kännde jag hur jag typ gappade och liksom "tuggade" i luften! Typ som att jag drömde om att jag åt något.
Inte okej säger jag bara.


Sov med huvet framåt lutat!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0