shoppa, fika, kusin.....altså roligt!!!

Hej hej!

I lördags var jag hela dagen med med min kusin Hanna! Vi for in till stan och chillade där.
Jag köpte lite kläder.
Jeans legings
Randigt line
Stickad trikå
"over kne" strumpor

Och Hanna köpte en ny fuondasion (STAVNING???) den hon hade gjorde henne orange xD haha värsta fjortize. Men jag behövde typ "tvinga" henne till att köpa den. Serri!! Den var billig! Den var EXAKT rätt ton för Hanna. Och hon tvekade xD men det fattar jag igentligen. Hon har ju en hemma, men jag tyckte att även om du har en som är dålig så kommer du ju inte använda den. Men hon köpte den tillslut.
Vi fikade på cafe station (det bästa cafet i hela umeå!!) världens godaste mackor och fika bröd.
Jag åt en laxamacka och peckannöt paj. Hanna åt en kyckling-curry macka och en citron cheaskake. 
Och vi båda drack steamers. Hanna en med vit chocklad och jag en med cocos. 
TACK arvid för att du  visade mig vad steamers är!!!!! jag dricker det hela tiden 8D
(steamer- skummad mjölk med smacksätning)

Sedan när vi kom hem från stan for vi till Hanna så att hon kunnde packa ihop lite saker för att sova över hos mig. Sedag valfärdade vi till ica och köpte godis.
När vi kom hem doppade vi godiset (gele) i mörk chocklad som vi smälte. De vart riktigt nice!
Och under hale dagen tog vi massa bilder! (hanna har dom)
Senare kollade vi på film, åt godis, popcorn och BEN & JERRYS GLAS!!!!!! eee GÖTT! 8D
Vi såg "ghost ship" den var läskig men helt ok. Den var lixom neutral ibland och jag gillar det, att det är lite pauser i det läskika. Men då vart det visserligen läskigt väldigt länge åt gången. Obehaglig "det kommer något snart" musik i typ tio minuter!


oooooohooooohohooo skery!!!

Jepp! sedan sov vi!
Hoppas allas lördag var nice! Min var nedrigt bra!

Ha det bra alla glada!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

När ska du gå över till Latte Julia? När ska du uppleva livets ljuva ljusbruna himmelsdryck?

2010-01-19 @ 22:40:25
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/
Postat av: Julo

Jadu "när" är frågan ^^

Har ju börjat med en vuxen dryck nu ;D

Men ja vi får väll dra te cafe station och drika där. Du får lära mig!

2010-01-20 @ 11:41:23
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0