Ny blogg!

Halojsan allesammans. Nu har jag äntligen fixat en "blogg.se" blogg! Ni ska bara veta hur länge jag har sagt att jag ska bytta. Men nu är jag iaf här och gallet peppad på att blogga!
Är lite sur över att jag inte vet hur man designar bloggen snyggt. Jag får be Elin om hjälp! Hon e väldigt bra på blogg designer! Men tills des får jag väll nöja mig med "mormors tapet"...



(Ja här är en liten bild om ni kanske har glömt hur jag ser ut/vem jag är  ;)

Men det var allt jag hade att säga för tillfället. Ha det gött ni glada!

Peace out home dog! 
//Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Tjenare vännen! Har nu lagt in denna sida på favoriter. Nu får du lova att uppdatera! :D Och gällande designen... Det fixar sig. Klicka runt lite, det brukar vara en bra lösning.

2010-01-05 @ 21:16:39
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0