Mys på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag

Hej hej!

Idag har vjag vart i stan och sålt gammla pryllar på lopis. Stod där för klassen för att känna lite money!
Saden när jag kom hem for vi och grattade Leif Åman. Och! efter det, övningskörde jag till ica med lars och mamma. Jag och lars köpte lite godis och kasörskan kämtade lite med oss.

Hon bah "nej men det är ju fredgasmys, lördagsmys och söndagsmys nu"
Och jag sa "och så är det mini lördag på onsdag så då blir det mini fredag på tisdag och mini söndag på torsdag, och måndag är ju första dagen på veckan så måste man få muntra up sig lite.
Vi skratade så himmla mycket x)
Det var riktigt kul ^^


(GODIS GODIS GODIS GODIS)

Ha en bra sista dag på vecka 4. Den här stunden kommer aldrig igen!
(Det är okej alla dagar i veckan ;D det är mitt måtto)

Peca out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha! Vad kul att du valde godisbilden som jag alltid brukar titta på när skolan gör mig alltför deprimerad. Najs! Och så gillar jag tanken med mina, fredag, lördag, söndag. Ska vi införa det som en grundlag i Sverige?

2010-01-31 @ 22:08:38
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0