Läxa...

Läxa, läxa, läxa och lite Shane Dawson!
Ungifär så har min onsdag sätt ut. Kuuuul....inte jätte.
Men men, vad gör man om man har teoriprov i hela trafikant kursen på måndag, första dagen efter lovet!? Som inte är okej baw the whay!!!!
Hatar det. AAARAARRAAGAG
(Haha det där vart inte som jag hade tenkt mig ^^)

Föresten så ville jag ursekta/förvrna för Shane Dawsons video i mitt föra inlägg. Det är en aning äckligt men kul!
Och han skämtar mycket om sex och sånt som inte så många skämtar så frisk om. Men det som jag vill komma fram till är att det här klippet sammanfattar hans stil. Ett klipp om något som han sedan snackar lite om. Sedan ger han en fråga eller liknande som man ska svara igenom att konentera klippet.
Oki, kort (och lite onödig) sammfatning av Shane Dawson från Julo´s synvinkel.
Ja och så är en bidragande anledning att se Shane att han e nedrigt snygg!

Japp men det var det jag ville säga! Ha de bra alla glada!

Paece out home dog!
//Julo


(inte jag som har gjort bilden, men den e fin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0