Humm intressant.......NOT

God kväll alla ni glada (och möjligt vis trötta)

Jag har kommit till insikten att min blogg e ganska tråkig. Alla inlägg ser lika danna ut.
Vad ska jag göra åt detta? Kanske ha något specielt som jag ska göra tex varje torsdag? (något kul mitt i veckan)
Kanske skriva om något annat än vad jag har haft för mig under dagen ^^
Ja vi ser väll vad som hittas på, men! Nu har jag bestämt att varje torsdag ska jag skriva något lite anorlunda. Premiär nu på torsdag :D



Ps. Hade tenkt gå på audition till rolen som "Julia" som var på balletakademin idag. Men man behövde kunna dansa och sjunga så det sket sig XD
Plus att det känndes som att jag bara skulle ta tid för andra som värkligen kan dansa och sjunga.

Men nu får ni alla sova gott!

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Hmm...Du kunde ju ha sett det som en chans att ragga på Måns. :P

2010-01-26 @ 08:45:19
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/
Postat av: Amandoos

ho Måns juliaaaa??!! snygga byxer på pojken!he he he

2010-01-26 @ 21:43:37
URL: http://massann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0