Cider och Buzz

Hejsan svejsan!

I fredags hängde jag med Elin och Vanessa! Vi skulle spela Junior-buzz och chilla. thats nice!
Men innan vi började på desa ortoligt kultiverade aktiviteter gick vi till ica och köpte gött gött.
Och för att inviga att jag har blivit 18 köpte Vanessa cider som vi skulle drika. Det tyckte jag var väldigt skysst av henne! Elin fick gå ut från afären när vi skulle betala för cidern, Vanessa hade varit ed om att man inte hade får köpa när minderåriga hade varit med. Men lin drck inget (typ 4 klunkar)
Sååååååååååå jag är inte en alkohol oskuld längre!! 8D Yei!!!!!
Haha det var kul! Sedan när vi kom hem till Elin spelade vi Junior buzz och det är så nedra kul! Man är dinusarier och gör olika grenar. Lite som Weii. Himmla kul. Och vi satt alla tre under spelet och bah "hur ska barn kunna klara det här!?" hahahaha vi klarade det efter att tag. men serri det var svårt!

Sedan spelade vi antikrundan. Det är mitt absoluta favorit spel i hela världen!!!!! Jag och pappa brukade spela det hjäte mycket. Och vi blev väldigt duktiga på det. Urs vad jag saknar dig pappa.
Jag vann i fredags. Yei ^^

Hoppas ni hade ett bra avslut på den förfärliga första skolveckan!



Paece out home dog!
//Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

Alkohol oskuld...stoff till en av mina fjortisdikter. Gör sig beredd på att bli besnodd.

2010-01-19 @ 22:43:39
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0