Choklad och spendrups...

Hejsan svejsan!

Igår hade jag en födelsedags middag för "lite" kompisar. (lite? typ 21 pers!)
Det var väldigt trevligt, vi åt tacos och spelade spel. Vissa halv deckade i mammas och Lars rum. Stackare dom hade bara sovit en timma natten innan. 

Nu en liten lista på vad fick av mina snälla kompisar:                 
Ett silver halsband av Elin och Jessika
Doftljus och godis av Johan
Shan the man atchi "blatifierad" av Gabban och Sandra           
En telefon i form av ett äpple av Izhly och Amanda
Två spendrups av Sofie  
(yeah)
En "morning efter" mugg med fast grepp av Camilla
"99 filmer du slipper se" av Nina
Ett pilrim halsband av Sanna, Rebecca, Johanna och Arvid
Två mörka marabou chocklad kakor av Dennis och Joakim   (i love choklad!)


Mot slutet av kvällen spelade jag och lite folk "upp till bevis", och i det spelet ska man bland annat köra "kropp mot kropp" altså tävla om hur många kroppsdelar man två och två kan he mot varandra. Tex, Min hand mot din panna.
Jag och Izhly körde detta och det blev några smått generande upjifter som tex "hand mot skinka". Och "armbåda mot öra" och liknande. Och när vi stod helt skruvade runt varandra när alla som chillat i mammas och Lars rum. HAHAHA deras minner! Izabelle står och gräbbar mig, vi typ faller nästam omkull. Jadu dom fick gå hem med trevliga bilder i minnes banken.


Choklad, choklad, chklad, choklad, choklad, choklad, choklad 8D


 (ja...nu börjar de bli dags)

Jepp! Det var min taco/födelsedags middags redögörelse. Hoppas att alla har haft en bra helg! Min har varit hur kul som hälst! Tack alla!!!!!
Ha det bra alla underbara!

Peace out home dog!
//Julo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0