Aj....aset!!!!

Altså idag har inte varit okej!
Eller jo lite...jag slutade kvat över elva! Så det var nice. Men jag har gjort anemerings läxa i seriöst 7 timmar i sträck!!!!!!!!!!! Med kanske en halv timmes pause i mitten för att äta middag. 
Jag har på riktigt fått märken i backen av sömarna i mina byxor av att jag har sutit så länge!!!!!
När jag stälde mig, upp satt mina trossor fast i ingropningen som det hade blivit. INTE OKEJ!
Och när jag gick typ tre steg blev det värsta kalt om röven. HAHAHA jag sa just att jag rumpsvettas XD

Men men... man måste bjuda på sig själv i desa tider ^^

Ja....jag ville bara säga! 7 timmar läxa, är inte okej.
Håller ni inte med så är ni plugghästar! XD

Men ha det bra alla lyckliga! (utan ont i arslet)

Peace out home dog!
//Julo


AAAJJJJJJJ!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Iza

Haha, det brukar bli likadant när jag sitter på soffan på altanen om sommaren. Det är typ något slags galontyg... Inte najs, håller med, köttet liksom suger sig fast.



7 h med läxa...Inte najs. Men jag har totalt glömt bort att fråga, hur gick det på körteorin?

2010-01-15 @ 19:02:46
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0