Again, again, again, again, again, again, again and again

Hej alla glada!

Igår hade jag en chillig, aktiv dag. Jag övningkörde massa, gick en lång promenad och hälsade på min kusiner. Inte värsta största insatserna men det är iaf mer än att inte göra något.
När jag och mamma for till afären såg jag på en meddis bio afirs att Avatar skulle gå på kvällen. Jag har sett det för någon vecka sedan igentligen, men la inte datumet på minnet ^^
I alla fall! Jag ringde direkt till Elin för att tipsa om det. Men hon kände sig inte så bra och ville se den i 3D (vilket det inte var igår) Och det tycker jag värkligen att hon ska göra! 3D äger :D
Men eftersom jag älskar Avatar så gick jag och såg den igen men kusin Hanna och två av hennes friends!
Och!! The big thing! Om man visar sitt CSN-kort får man rabat! 8D Det kostar 50:- istället för 75:-
Så jag tackar Gabbans mamma som jobbar på CSN!


The CSN-card is my "bio"-salvation

Ja ha en fortsat bra måndag alla glada!

Peace out home dag!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

För din upplysning, kostar det inte 70 i vanliga fall eller har dom höjt? Najs iaf, och såååå värt. Vännäs bio kommer att överleva!

2010-01-26 @ 08:47:57
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0