Vacker

Du är så vacker.

 

Du är så fin där du hänger.

 

Jag kan inte sluta stirra på dig.

 

Och jag älskar att du stirrar tillbaka.

 

Jag kände det första gången jag såg dig.

 

Att jag ville ha en del av dig.

 

Kunna leva med känslan att du tillhör mig.

 

Jag hör hur ditt hjärta slår fortare.

 

Det droppar rofyllt ner i hinken som står under dig.

 

Det blir röda märken av repen runt dina vrister.

 

Det röda rinner från din hals.

 

Det liksom pumpar fram.

 

Jag antar att ditt hjärta fortfarande slår


För mig. 




Det här är en text som jag skrev igår, blev ganska nöjd.
Komentera vad ni tycker och om det är något som jag borde ändra på.

Tack tack :)

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Så himla bra! Så stolt att du inspirerades av mig.

(ego jag är)

Jag funderar bara detta: Det LIKSOM pumpar fram. Jag tycker inte att det passar in i själva känslan. Man kanske kan ta bort det? Det pumpar fram? Eller använda inte lika talspråkigt ord.

2010-02-19 @ 09:53:45
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0