Smarta data

Hej hej

Jag har inte skrivit något i hälgen därför att min dator blev inlåst i fredags, i klassrummet där jag hade min sista lektion för dagen. Altså ingen dator, tio minuter kvar tills jag börjar jobba nere i centrum, ingen lärare kvar som kan låsa up. YEI!
Aja nu har jag får tillbaka den! :D

Jag och Elin har börjat med dans street-jazz, och igår var jag där för första gången. Det var föra söndagen också men då kunnde jag inte vara med. Det gick väll inte så hjäte bra från början, men häre gu! Man kan inte kunna dansen efter två sekunder. Men det var riktigt kul!
I like it!



Jaaaa. Den här bliden kom fram när jag googlade Street-jazz.
Så det här är vad som kommer förventas av oss i slutet av terminen Elin! ;D

Nu måste jag ta tag i läxorna!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Elin

haha yaaay ;O

2010-02-28 @ 19:54:32
URL: http://missheepfreak.blogg.se/
Postat av: Julo

Jadu Elin! Nu kör vi! :D

2010-03-06 @ 15:55:16
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0