Slå upp det

God morron alla glada! :D

Idag ska jag och min kusin Hanna till stan, vi ska fika och sedan ska vi på en hemlig aktivitet som jag ska berätta mer om senare.
Sedan ska vi hem till mig igen, för vi har middagsgäster. Ganska bra planerat faktiskt. Fam Georgsson kommer (Anna-Lena, David, Kalle, Hanna, Ida) Altså missar varken jag eller hanna något som vågon annan "hapening". Och det blir fest middag! NICE! 

Sp nu laggar mamma midag till oss alla! Hon har bland annat gjort "ett bakvärk" till efterrätt (någon gäst kanske läser ;D haha ni får vänta!)
Iaf, hon ska göra rårörda lingon till det med visste inte hur mycket socker hon ska ha till det.
Hon letar i massor med olika kokböker när lars kommer in.

Lars- Vad leter du efter?
Mamma- Recept på rårörda lingon fisn ju ingen stans!
Lars- slå upp lingon grädde.
Mamma- Va?
Lars- Det var väll det du skulle göra?
(mamma skulle göra grädde med rårörda lingon xD haha)
Mamma- Nej, det står väll inte inte i boken.
Lars- Vad ville du veta då?
Mamma- Hur mycket socker ska det vara?
Lars- Men..lite gran.

HAHAHAHA XD

Jag tycker att det e så himmla kul när mamma ska göra det perfekt och så kommer lars och bah "men..lite gran"
aaa det gjore min dag! xD



(detta är vad som bjuds ikväll)

Socker mängd- okänd.

HA DET BRA ALLAAAAAAA!!!!!!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0