CHOCK!

Hali hallå.

Aså vad är det med tandläkare!?
Jag hade fått två kalelser idag. Den första var till rönken, den andra var till käckirurgi. 
Det stod inget annat i brevet som jag fick hem. Så jag gick ditt och rönkade mig, sedan gick jag up till käckirugin och trode att jag typ skulle samtala med min tandläkare om en operation som jag ska göra om något år.
MEN! När jag kommer ditt och säger mitt namn till reseptionisten så säger hon "Ja, Julia, du skulle ju in på opearation nu." Jag bah "eeeee VA!?"
Och så kom det en läkare och bah "ja du e Julia va? ja då nu ska du in på opearation"
Och jag sa "VA?" igen. "NU!? vad ska jag göra nu?"
Läkare- Men du ska ta bort visdomstenderna
Jag- VA!? NU? Men jag ska ju bara prata med min tandläkare.
Läkare- Nej, du ska ta bort visdomstenderna.
Jag- SKA DOM BORT!?
(jag var så nedra dum)
Läkare- Ja visste du inte det?
Jag- NEJ, det vissta jag inte.

Så nu börjar förklaringen för hela kalaset. Så NU vet jag att jag måste ta bårt mina visdomstender innan jag kan göra den "riktiga" opearationen. Kul att man har fått veta det xD
Så om en månad blirre lugnande/bedövning/skärande och bändande! kuuuuuuul.........NOT!
Och det ska jag göra typ fyra gånger!!!!!
Läkaren vill inte ta alla fyra på en gång, så dom tar en pär gång. Fast där var dom inte överens. En sa att dom tar bort en i taget, medans en annan sa att man tar över och under visdomstand på samma sida. 
Aja det e ju inte förta gången tandläkarna strular till det och skyller på lite allt möjligt XD  



(ja. fyra såna ska tandläkarn gräva fram........kul)

Hej då alla glada och ike chockade!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Iza

GUD. Det låter ju helt sjukt. Jag vet ju hur jävla ont det gör när de växer ut. Och så ska dom GRÄVA ut dom. Fy fan.



Jag tycker fortfarande att du kan skita i den där operationen. Du är så bra som du är. Och du kan ju ha med dig en sax och klippa sönder maten innan du äter den. Eller en matmixer. :P

2010-02-05 @ 10:07:56
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0