Runt och fyrkantigt

Thenixen!

Nu siter jag på kulturhistorian och försöker komma på hur jag ska skriva min förjupning om riksdagshuset.
Kommer skriva om riksdagshustet i varje fall.


Haha jag skulle fråga min lärare om jag det var en bra bygnad att sriva om. Hon bah, ja men den är intressant.
Och jag svarade "ja men den e ju ganska konstig, aså rund men endå fyrkantig" 
Eeeee okej. Uppmärksamma Julia då XD  

Aa jaja, nu måste jag skriva på min svenska text.
Ha de bra alle palle pirum parum sammans ^^

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Perfa, då kan du ju intervjua Lars! Han var ju asduktig på att berätta när han tog oss på en rundtur!

2010-02-12 @ 11:37:02
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0