Nya upplevelser!

Hej hej.

Hur har allas hälg varit?
Min har varit mycket nice! Jag chillade sönder framför tv i fredags. Och så ordnade jag och Mandis Izabelles födelsedagas fest hela lördagen. Häre jesus vilken härva det var. Vi typ sprang från konsum med allt till festen, sedan bakade jag en tårta halvt klart och amanda pynatade huset. Sedan sprang vi och camilla till komsum där vi skulle överaska izabelle. Hela festan blev väldigt lyckad. Alla gillade min tårta ich jag har låvat att göra den till min lilla piggelin! ;)

Men vet alla vad?! Jag har blivit medlem på poeter.se det e hur nice som hälst! :D
Man skriver texter och folk läser dom och lämnar kommentarer. Me like!
Alla är så himmla snälla också. Bara kommentarer som "gu va bra" och "riktigt bra skrivet!"
Det e nice!

Men nu ärre läxa som gäller. Vi ses!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Amandoos

haha jaa det var lite stressigt :) men hur kul som hälst ;) hahah jag har inte fått några komentarer än :(

2010-02-22 @ 19:27:29
URL: http://massann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0