Cirkus is the shit!

Hejhejhej!

Jag har inte skrivit något inlägg på tyå två dagar! O no!!! x)
Men NU! Ska jag skriva om min lördag! (lite sent?)

Min kära kusin Hanna fyller år snart och in födelse dags present till henne var hel dag på stan och Cirkus Cirkör föreställning på kvällen.
Kort fattat blev det lite små vandrande på stan och mycket fika!
Jag och Hanna kållade runt lite och sedan gick vi till N.K (nya konditoriet)
Där fikade vi varsin bär-cheesecake och hallon stemer. *Mums*
Sedan delade vi på en "mint-kola-chocklad tårta med vit chocklad" 8D 
Aaaaaaaaaaa typ huuuuur gott som hälst! 

Iaf, där sat vi ett tag, sedan gick vi till folkets hus. (Hanna vet inte vad vi ska göra) 
Jag är så hemlighets full ^^
Men jag bäretade i foajen.
Och förestälningen var så himmla bra! Jag bara älskar det!
(bilder får komma senare för att mitt internet suger!)

Ha det bra alla glada.

peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0