Kan jag inte vara som den där?

Skulle du vara med om det var som det var när jag var du när saken var som det var, här och när. Ge oss den här som ett teken på att saker hetar samma sak som när du var giftig. Allt var som hitt. Inte som här och ge mig det fort. Alla tig som jag vet vill jag vissa för dig. Men det vet vi inte funkar när allt sa inte ett dug och det fins som jag inte ser. Ja jag vet. Inte alls. Ord som vi ser ska finnas som allt annat. Många ville gå som konung när allt är såhär. När skulle det världen ge sig ner för det. Kommer dagen som vi vill ha hittils när fisken fisn här. jag kan inte se det när fins ger den hitom ridom.

Okej såna här inlägg blir det när jag har tråkigt. Jag har bara skrivit ord som kommer fram i huvet.
Nu siter jag och gör klart olika läxor för man e ju ledig idag :D
Studie dag äger! 8D

Men nu blire att "baka" mellan mål.
PANKAKOR! Vi äter det aldrig så jag passar på att gör det till melanmål :D

Ha en bra dag ellesamans

Peace out home dog
//Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0