E du seriös!?

Aså jag blir så nedra frustrerad!!
Jag och mamma kollade på mästarnas mästare på svt ikväll. I det programet tävlar olika svenska idrotts kärnor i att bli den bästa av de bästa. Partik Sjöberg och Steffan Holm är blanda annat med. Dom är båda höjdhoppare, och diskuterade i typ all evighet, ja igentligen vem av dom som var bäst på höjdhopp.

Steffan Holm argumenterade för att alla resultat tillsammans, altså statestik. Är den mätstock som man ska andvända för att kunna säga vem som är bäst. Men Partik Sjöberg sa hela tiden att det är det bästa resultatet som sätter skilnaden. Och visst det kan jag holla med om. Men tenk om någon har vinden med sig i ett hopp, eller någon annan har "en dålig dag". Jag tycker att statestik är det bästa alternativet, det är rätvisast.

Men Patrik var så nedra arogant hela samtalet igenom. Steffan Holm undrade varför Partik inte deltog i alla olika mästerskap som han fick skans till, och Patrik bah "ne men det är ju min prioritet, jag kunnde ha deltagit och jag hade ju vunnit i såna fall, men det var Roling Stons den helgen" O.O eeeeeeeee jaha?

Jag hatar sådan atitud. "Ne jag årkar inte just nu, men jag e så bra endå så jag hade vunnit stort!"
AAAAAARGGGGAA
A jag ska inte dampa sönder för mycket, men det är iaf så jag känner just nu.
Och så har han långt blont hår!!!!!! Seriöst inte okej på en 40 åring!


(Haha dagens fuling)
Ne nu var jag taskig, men jag blev faktiskt riktigt arg på honom. Nedrigt barnslig och omogen tycker jag.
Men men, jag är inte att döma det.

Ha en bra natt alla glada!
(grattis elin!)

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0