50 spän!

Thenixen

Föra veckan på den jobbiga hålltimmen tävlade jag och Jessika på skolan. Och igår fik jag veta att jag vann :D
Jag hade inte rätt eller så riktigt, man skulle skriva upp var i skolan "bok-lådorna" sitter. Så det var ganska svårt att ha fel för det fins typ sex stycken. Iaf, dom låtade typ vilka som skulle vinna. Det e typ första gången jag vinner en låtning 8D
Jag avrt lite sne över att Jessika inte fick något eftersom vi gjorde det tillsammans. Men jag kan ju bjude henne på något i caffan efter som mitt pris var 50 kr i cafeterian!!!!! 8D Snakka om att jag e lycklig!



Money!! we like 8D

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: ELin

Meen gu va roligt! grattis Julia! :D

2010-02-19 @ 21:12:49
URL: http://itsoundslikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0