:) Murf, smurf, kurmf, rumurf, kalurf

Damdarada! :D yeyyyy för att bokstäver fins


Dagmaskar rymmer allt :D

                                                                         skor känns bra under föterna! Eller är det bara jag?



               Om du inte ger mig en kram så pussar jag dig till döds! ;D







Haha

                                                                 "Jag är en robot, ge mig kärlek så blir jag
                                                                                 mänsklig, eller så får du bara en hård kram"






Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: Människa,

Vad menar du?

2010-12-17 @ 01:44:21
Postat av: Julo

Jag menar allt! Som ord kan säga. Som bilder kan säga. Som tankar kan säga. Som Framtid kan säga. Som det förflutna kan säga. ALLT! :D



2010-12-29 @ 22:40:27
URL: http://msjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0